Izgubljate motivacijo?

Uspešno ohranjanje motivacije

Ali v mrzlih mesecih izgubite motivacijo za ohranjanje zdravega telesa in za skrb za svoje telo? Se poletno izgubljeni kilogrami ponovno vračajo?

Nikar se ne bojte! Na kup smo zbrali nekaj nasvetov vrhunskih strokovnjakov – zdravnike, psihologe, trenerje, da nam zaupajo nekaj najboljših, navdihujočih nasvetov za ohranjanje motivacije pri izgubljanju telesne teže.

moč

Tukaj je nekaj nasvetov, kaj storiti, ko izgubljate voljo, ne pa kilogramov:

1) Razmišljajte o zdravju, ne o izgubi kilogramov. Ali med hujšanjem izbirate samo dietno hrano? To lahko vodi do ponovnega povišanja in še povečanja telesne teže, ko se vrnete nazaj na svoje stare navade prehranjevanja. Jesti morate vsak dan, zakaj ne bi jedli dobro vsak dan?

2) Postavite si dosegljive cilje. Vprašajte se, če je to kar želite doseči razumno. Poskusi izgube preveč kilogramov v zelo kratkem času, vas pravzaprav lahko hitro vrnejo na sam začetek.

3) 3-koraki do cilja. Visoki cilji (npr. izgubiti 50kg) so lahko zelo nedosegljivi in hitro lahko izgubimo motivacijo, saj je potreben določen čas, da ga dosežemo. Razdelite si svoj cilj na manjše dele. Z izdelavo cilja s tremi koraki lahko lažje gradimo na zdravem načinu življenja, kot pa s prehitevanjem in željo vse na en mah.

4) Omejite, vendar ne izločite. Izločanje svoje najljubše hrane iz svojega seznama prehrane spodbudi še večjo željo po le te. Namesto tega, si dovolite izbrati te manj zdrave hrane, ampak poiščite način kako jo omejiti (po obrokih ali pogostosti), da se izognite občutku pomanjkanja.

5) Slavite majhne uspehe! Zapomnite si, da hujšanje lahko primerjamo bolj z maratonom kot s tekom na 100 metrov. S sledenjem tedenskih ali mesečnih ciljev, boste spremljali svoje rezultate, ki vas bodo vedno znova motivirali za doseganje novih ciljev, korak za korakom.

6) Ob sebi imejte odgovorno osebo. Poiščite prijatelja, sorodnika ali skupino (Linea Snella), ki vas bo spremljal in spodbujal pri vadbi.

7) Spremenite dogajanje okoli sebe. Vedenje je običajno odvisno od okolice kjer se nahajamo. Na primer, da se raje odločite pojesti svoj najboljši jogurt kar v trgovini med nakupovanjem, kot pa, da ga odnesete domov in jeste pred televizijo. Pri obroku boste vseeno uživali in verjetno zaradi tega tudi manj pojedli.

8) Bodite sam svoj motivator. V vsak prostor stanovanja si nastavite obvestilca s spodbudnimi mislimi: ˝Počutim se odlično˝ ali ˝Hrana je gorivo, jej, ko je potrebno˝.

9) Delite svoj uspeh z ostalimi. Zakaj ne bi svoj uspeh za boljšo motivacijo delili tudi s prijatelji in tistimi, ki jih imate radi? Vaša podporna skupina vas bo podpirala, spodbujala in vas motivirala na vaši poti.

10) Spoznajte sebe. Zelo pomembno je razumeti samega sebe kot individualista in zakaj se odločite za določen korak. Ne počnite stvari, ki so v nasprotju z vašimi naravnimi sposobnostmi. Če ste oseba, ki rada hodi, se ne silite na maratonske teke.

11) Nagradite se. Kadar veste, da ste naredili nekaj dobrega za svoje telo, se nagradite! Poiščite nagrado, ki vas navdihuje – nove superge ali nova športna oprema, nov predvajalnik glasbe za med telovadbo ali sprehodom, sproščujoča kopel ali pedikura. Morda boste presenečeni, ampak vsi ti zlati dodatki vam bodo pomagali ostati motivirani in trud bo poplačan. 😉

12) Podarite svoja stara oblačila. Vse vemo kako težko je v trgovinah najti in dobiti številko in konfekcijsko številko, da nam je prav. Namesto, da shranjujete svoja stara oblačila, ki so vam tekom hujšanja že prevelika, jih raje podarite.

ZIMSKO SPANJE LETOS NE PRIDE V POŠTEV!

Brezplačen posvet

Sorodne vsebine

 

Skrij
Brezplačen posvet
Izpolnite spletni obrazec
in si zagotovite svoj termin za
Brezplačen posvet
x Uspešno ste se prijavili na e-novice.

Hvala!

x Prijava je bila uspešno oddana.

Hvala!