V 10-ih centrih Linea Snella po Sloveniji z največjo mero skrbnosti in odgovornosti skrbimo, da svoje PISNO ZAJAMČENE rezultate dosežete v varnem in prijetnem okolju. Za vstop je, po odloku Vlade Republike Slovenije, potrebno izpolnjevati PCT pogoj. Vnovčite lahko tudi BON 21. Veselimo se srečanja z vami! Vaša Linea Snella

Kako poskrbeti za zdrav obrok tudi, ko delate od doma?

Delo od doma predstavlja poseben izziv za vse, ki se želite zdravo in ustrezno prehranjevati. Še zlasti težko je, če imate pisarno v domači kuhinji. Snelly terapevtke so zapisale nekaj trikov, ki vam bodo pomagali ostati produktivni in obenem poskrbeti za zdrav obrok tudi, ko ostajate doma.

Poskrbite za zdrav obrok, tudi ko delate od doma.

1) Stran od kuhinje!

Če imate to možnost, si za delo od doma poiščite miren prostor z dovolj prostorno mizo in udobnim stolom, ki je čim dlje od kuhinje ter shrambe živil oziroma hladilnika. Če je treba, si vzemite dan ali dva za pospravljanje in preurejanje prostorov. Obrestovalo se vam bo!

2) Načrtujte.

Razmislite, kaj boste v prihajajočem delovnem tednu imeli za zajtrk, dopoldansko malico, kosilo, popoldansko malico in večerjo. Razmislite o preprostih obrokih, ki vam ne bodo vzeli veliko časa za pripravo ter jih lahko pripravite vnaprej.

3)  V tedenski urnik vključite tudi gibanje.

Ko si vzamete odmor od dela, ga izkoristite na svežem zraku. Idealno bo, če si pred zajtrkom ali po kosilu vzamete vsaj 15 minutk za sprehod, po opravljenem delu pa še pred večerjo naredite nekaj vaj za hrbtenico, vrat, roke in noge.

4) Predpriprava.

Pravočasno si priskrbite vsa potrebna živila in obroke skuhajte, ko ne boste lačni, saj vas tako ne bo zamikalo, da bi jim dodajali visoko kalorične sestavine. Razdelite si jih na primerne porcije in shranite tako, da jih boste lahko kar najhitreje uporabili. Nezdrave prigrizke v shrambi zamenjajte s sadjem, suhim sadjem in oreščki.

5) Vzemite si čas za obrok.

Če se radi zatopite v delo in pozabite na hrano, si nastavite opomnike, da ne boste izpuščali obrokov. Ko je čas za obrok, ga pojejte v kuhinji, za mizo, stran od elektronskih naprav. Naj bo to vaš trenutek za odmor od dela in sprostitev.

6) Dovolj pijte!

Na pisalni mizi imejte vedno litrsko steklenico vode ali čaja. Poskrbite, da boste izpraznili vsaj dve na dan.

7) Omejite vnos kofeina.

Privoščite si največ dve kavi na dan. Če postajate utrujeni, si najprej privoščite kratek odmor na svežem zraku. .

Brezplačen posvet

Sorodne vsebine

 


Skrij
Brezplačen posvet
Izpolnite spletni obrazec
in si zagotovite svoj termin za
Brezplačen posvet
Certifikat odličnosti

Ponosni smo, da je podjetje Linea Snella d.o.o. ponovno prejemnik certifikata Zlata bonitetna odličnost (Bisnode).

Po analizah za leto 2017 naše podjetje spada med 6,8% najboljših pravnih subjektov v Sloveniji in se uvršča v najvišji razred bonitetne odličnosti AAA. Med 163.642 registriranimi podjetji v Sloveniji bonitetno odličnost AAA dosega zgolj 6.944 podjetij.
Podjetje, ki izkazuje zlato boniteto odličnosti, predstavlja najbolj zanesljiv, kredibilen in nizko tvegan poslovni subjekt za sodelovanje z vsemi poslovnimi partnerji.

x Uspešno ste se prijavili na e-novice.

Hvala!

x Prijava je bila uspešno oddana.

Hvala!

Spletni piškotki

Spletna stran www.lineasnella.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb«DA« soglašate z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.

DA