V centrih Linea Snella z največjo mero skrbnosti in odgovornosti skrbimo, da svoje PISNO ZAJAMČENE rezultate dosežete v varnem in prijetnem okolju. Veselimo se srečanja z vami! Vaša Linea Snella

SVEŽI PREDLOGI ZA ZDRAVE OBROKE

Vas je v preteklih mesecih zamikalo, da bi pozabili na vse cilje, ki ste si jih zadali? Ne počnite tega in ne iščite bližnjic. Raje pojdite na sprehod, občudujte naravo in v njej poiščite navdih za svoje jedilnike, v katerih naj kraljujejo zdravi obroki. Pomlad je idealen čas, da zopet poskrbite za svoje dobro psihofizično počutje!

Za vas smo pripravili ideje za zdravo kosilo, zajtrk ali večerjo z živili, ki vam bodo pomagala povrniti raven trebuh, odpraviti celulit in se znebiti odvečnih kilogramov še pred poletjem. Najlepše pri tem pa je, da jih spomladi najdete na vrtu, tržnicah ali v gozdu. 

Zajtrk, ki prežene spomladansko utrujenost in lakoto

Privoščite si obilen in hranljiv zajtrk, ki vam bo dal dovolj energije za dopoldanske aktivnosti in preprečil navale lakote čez dan. Nekaj idej za zdrav obrok: 

  • Šparglji na polnozrnatem popečenem kruhu s poširanim jajcem; 
  • Prosena kaša z jabolki in rozinami ali slivami in grškim jogurtom; 
  • Umešana jajca ali jajca v omleti s šparglji in koščkom polnozrnatega kruha; 
  • Ajdove, pirine, ovsene ali prosene palačinke z jagodami; 
  • Ovsena kaša z mandljevim mlekom, jagodami in popraženimi mandlji;
  • Sadna solata z grškim ali navadnim probiotičnim jogurtom, ovsenimi kosmiči ali oreščki in semeni; 
  • Polnozrnat popečen kruhek s svežo rukolo, paradižnikom, mocarelo ali skuto; 
  • Polnozrnat kruhek ali palačinke s čemaževim namazom.

Superživila za hitra in zdrava kosila 

Živila, ki jih spomladi ponuja narava, imajo številne super moči: pospešujejo hujšanje, popestrijo jedilnik in prispevajo k čiščenju telesa. Za zdravo kosilo si lahko privoščite šparglje, regrat, koprive, čemaž in druge užitne divje rastline, ki odvajajo vodo iz telesa in razstrupljajo. 

Kosilo, ki bo hitro na vaši mizi, je lahko: 

  • Ribji file s krompirjem in špinačo iz kopriv; 
  • Spomladansko divjo solato z regratom, česnom in krompirjem; 
  • Polnozrnate testenine z zelenim pestom iz regrata ali čemaža in pinjol; 
  • Krompir v oblicah s skutnim čemaževim namazom in solato; 
  • Rižota z neoluščenim rižem ali ješprenjem, divjimi šparglji in parmezanom; 
  • Frtalja s šparglji in pršutom ali parmezanom; 
  • Kremna veganska špargljeva juha z indijskimi oreščki in polnozrnatim kruhom; 
  • Koprivna juha z grahom, brokolijem, krompirjem in popečenimi koščki polnozrnatega kruha. 

Lahka večerja brez kančka greha

Če se radi odpravite na popoldanski sprehod, lahko vmes sami naberite sestavine za lahko in zdravo večerjo. Zadnji obrok pojejte vsaj tri ure, preden ležete k počitku. Vključite živila, ki pospešujejo hujšanje med spanjem, na primer: 

  • Lečno solato z dimljenim lososom, motovilcem in regratom;
  • Regratovo juho s cvetačo;
  • Motovilec s trobenticami, radičem, paradižnikom, piščančjimi trakci in semeni; 
  • Spomladansko mineštro s koščkom polnozrnatega kruha; 
  • Špargljevo enolončnico z ribo;
  • Spomladansko divjo solato z regratom in jajcem ali dimljenim tofujem; 
  • Jajca na oko s popraženim regratom, porom in feta sirom; 
  • Regratovo solato s kamutom in popraženo zelenjavo (česen, pesa, paprika, gobe …). 
Zdrava večerja.

Kako zdravo shujšati do poletja? 

Ob načrtovanju svojega spomladanskega jedilnika za hujšanje ne pozabite, da hitro ne pomeni nujno tudi zdravo. Čeprav nam številna živila pomagajo hitreje izgubiti odvečne kilograme, se mora telo vsake novosti navaditi. 

Najmanjši časovni interval za zdravo hujšanje naj bodo trije meseci. Glavni cilj hujšanja je, da telo postopoma pripravite do porabe nakopičenih zalog maščobe in preprečite ponovno nalaganje v maščobne celice. To lahko dosežete le z vzporednim povečanjem fizične aktivnosti in ustrezno prilagoditvijo porcij vaši dnevni porabi energije. Koliko kalorij potrebuje vaše telo, si lahko hitro izračunate tukaj.

Poleg glavnih obrokov ne pozabite vključiti vsaj dveh vmesnih, še zlasti, če ste fizično bolj aktivni. Za zdravo malico si privoščite vsaj sadež, jogurt, oreščke ali kuhano zelenjavo.

Upoštevajte tudi, da številna zgoraj našteta živila (regrat, koprive …) pospešujejo izločanje vode iz telesa, in poskrbite, da boste čez dan spili dovolj (nesladkanih) tekočin. Nekaj koristnih nasvetov, ki vam bodo pomagali pri hujšanju, najdete tudi v našem zapisu Eliksir zdravja, vitkosti in dobrega počutja.. 

Poiščite pomoč in podporo pri hujšanju 

Če se odvečnih kilogramov kljub vsemu ne morete rešiti sami doma, vas vabimo v centre Linea Snella, kjer vam bodo naše svetovalke z bogatimi izkušnjami pomagale doseči zastavljene cilje. Če ste v dvomih, ali vam lahko naš program pomaga, se lahko naročite na povsem neobvezujoč in brezplačen prvi posvet

Morda pa med zgornjimi idejami za zdrave obroke niste našli nobene, ki bi ustrezala vašemu okusu, ali pa imate svojo idejo za popoln spomladanski jedilnik? Pridružite se nam v naši Facebook skupini @Linea Snella ‒ za telesno in duševno blagostanje, namenjeno izmenjavi idej, receptov, nasvetov in navdiha. 

Brezplačen posvet

Sorodne vsebine

 


Skrij
Brezplačen posvet
Izpolnite spletni obrazec
in si zagotovite svoj termin za
Brezplačen posvet
Certifikat odličnosti

Ponosni smo, da je podjetje Linea Snella d.o.o. ponovno prejemnik certifikata Zlata bonitetna odličnost (Bisnode).

Po analizah za leto 2017 naše podjetje spada med 6,8% najboljših pravnih subjektov v Sloveniji in se uvršča v najvišji razred bonitetne odličnosti AAA. Med 163.642 registriranimi podjetji v Sloveniji bonitetno odličnost AAA dosega zgolj 6.944 podjetij.
Podjetje, ki izkazuje zlato boniteto odličnosti, predstavlja najbolj zanesljiv, kredibilen in nizko tvegan poslovni subjekt za sodelovanje z vsemi poslovnimi partnerji.

x Uspešno ste se prijavili na e-novice.

Hvala!

x Prijava je bila uspešno oddana.

Hvala!

Spletni piškotki

Spletna stran www.lineasnella.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb«DA« soglašate z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.

DA