Jeseni "ČRNI PETEK" vam prinaša izjemen, kar 50% popust! Ujemite le 7 dni neverjetne ponudbe v 9-ih centrih Linea Snella! Rezervirajte še danes svoj brezplačen posvet.

5 receptov za zdrav obrok v službi ali na poti

Zdrav obrok za v službo ali na pot mora izpolnjevati več pogojev. Biti mora enostaven za pripravo, energijsko bogat in hranilno (dobro razmerje med OH, beljakovinami, maščobami, vitamini in minerali), obstojen za več ur. Zdrav obrok mora biti poleg tega tudi praktičen za shranjevanje in uživanje, lahko prebavljiv ter dovolj nasiten. V spodnjih receptih smo upoštevali vse to. Naštete recepte za zdrav obrok lahko tako pripravite že večer prej ter jih brez Ker so količine okvirne, jih brez težav prilagodite svojemu okusu in potrebam. 

Zdrav obrok 1: Ajdove palačinke z lososom in avokadom

Ajdove palačinke si lahko spečete na zalogo, saj bodo brez težav obstale vsaj 2 dni. Lahko pa jih pripravite kot zdravo večerjo za celo družino, ob tem pa iz preostanka naredite okusno zdravo malico za naslednji dan. Priprava gre takole.

Za ajdove palačinke zmešajte ajdovo moko, ščep soli in radensko do primerne gostote. Nato jih specite na oljčnem olju ali kokosovem maslu.
Za avokadovo kremo narežite in v mešalniku zmešajte pol avokada, pol kumare, pol stroka česna, sol, poper, malo soka limete ali limone, 2 žlici grškega jogurta ali gostega skyra in žličko oljčnega olja, saj mora biti masa dovolj gosta za mazanje.

Avokadovo kremo namažite na hladne palačinke in nanjo razporedite prekajeni losos. Po želji dodajte špinačo ali motovilec ter poljubna zelišča: npr. koper, drobnjak, baziliko …

Ko ste zaključili s pripravo, palačinke zavijte, zložite v posodico in že so pripravljene, da jih vzamete s seboj.

Zdrav obrok 2: Pisana solata s testeninami iz stročnic

Skuhajte 120 g poljubnih testenin iz stročnic ‒ v bolje založenih trgovinah boste našli testenine iz rdeče leče, zelenega graha, črnega fižola ali čičerike. Uporabite različne testenine in jih skuhajte po navodilih.

Medtem si pripravite zelenjavo, ki jo boste vključili v solato npr.: kumare, rdeče, rumene in zelene paprike, čebulo, paradižnik, motovilec, olive ali koruzo. Zelenjavo zmešajte v posodi, testenine dobro odcedite in počakajte, da se ohladijo. Sestavine po želji spreminjajte in dodajajte po svojem okusu.

Za preliv zmešajte feta sir, grški jogurt ali skyr, sok polovice limone in dodajte mešanico poljubnih začimb (origano, baziliko, drobnjak), žlico oljčnega olja ter sol in poper po okusu.

Za daljšo obstojnost solato shranite ločeno od preliva. Po želji si popecite še krutone iz starega polnozrnatega kruha in jih posujte po solati tik preden si privoščite to okusno zdravo malico.

Zdrav obrok 3: Mini jajčne omlete z bučkami

Nasekljajte čebulo in jo prepražite na oljčnem olju. Dodajte naribane bučke, polovico na koščke narezanega paradižnika in nasekljan peteršilj. Posolite in na nizkem ognju pražite toliko časa, da zelenjava izpusti vodo. Ohladite.

V posodici razžvrkljajte dve jajci. Dodajte ohlajeno zelenjavo in toliko ajdove moke, da se masa primerno zgosti.

V ponvi segrejte oljčno ali kokosovo olje in na njem specite več manjših omlet. Po želji si za prilogo tej zdravi malici pripravite še pomako iz grškega jogurta ali solato iz poljubne zelenjave.

Zdrav obrok 4: Solata s piščancem, čičeriko in oreščki

Iz ostankov kuhanega ali pečenega piščanca si lahko pripravite okusno in zelo nasitno zdravo malico, v katero zamešajte poljubno zelenjavo, npr.: sesekljan česen, rdečo papriko, kumaro, popečeno bučko, kuhano in ohlajeno čičeriko, koruzo, paradižnik in avokado. Dodajte poljubne polnozrnate testenine ali kašo (ajdovo, proseno) ter nekaj nasekljanih indijskih oreščkov.

Tudi to solato shranite ločeno od preliva. Ta je lahko povsem klasičen (sol, olje, kis) ali jogurtov, kot smo ga vključili pri drugem receptu za zdrav obrok.

Zdrav obrok 5: Zelenjavni mafini s feta sirom

Bučko naribajte, rahlo posolite in pustite stati vsaj 30 minut, da spusti čim več vode. Lahko jo tudi predhodno popražite na nizkem ognju skupaj s paradižnikom, petršiljem in čebulo.


Pečico segrejte na 180 °C. Vdolbinice pekača za mafine namažite z oljčnim oljem, lahko pa vanje vstavite tudi papirnate košarice.
V posodi zmešajte 100 g polnozrnate moke (npr. pirine) žličko pecilnega praška in ščepec soli. V drugi posodi pa manjše jajce, 100 ml navadnega jogurta in 2 žlici oljčnega olja.

K suhim sestavinam dodajte mokre in zmešajte v enotno maso. Dodajte ožete oz. ohlajene bučke in nadrobljen feta sir. Vsako vdolbinico pekača do dveh tretjin napolnite s pripravljeno maso in pecite do 30 minut.

Dober tek in srečno na poti!

P. s. Za dober začetek dneva pa preverite še zanimive ideje za zdrav zajtrkoz. izvedite več o zdravih maščobah, ki so ključne za odlično počutje.

Brezplačen posvet

Sorodne vsebine

 

Skrij
Brezplačen posvet
Izpolnite spletni obrazec
in si zagotovite svoj termin za
Brezplačen posvet
x Uspešno ste se prijavili na e-novice.

Hvala!

x Prijava je bila uspešno oddana.

Hvala!

Spletni piškotki

Spletna stran www.lineasnella.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb«DA« soglašate z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.

DA