Zdrava in hrustljava domača granola po vašem okusu

V ene največjih pasti prehranske industrije se lahko ujamemo že s preprostim jutranjim obrokom, kot so kosmiči. Kupljeni musliji, mešani kosmiči, granole in žitarice številnih proizvajalcev, ki v oglasih nastopajo kot najboljša izbira za zdrav in polnovreden zajtrk, so v resnici prave bombe kalorij, sladkorja in soli. Omejite vnos sladkorja in nezdravih aditivov s pripravo domačih mešanic, ki bodo primerne tako za zajtrk kot prigrizek med glavnimi obroki. Prižgite pečico in zmešajte okusno granolo po lastnem okusu!

Spodnji recept naj vam služi kot pripomoček za pripravo granole, a končni izdelek naj bo prilagojen vašemu okusu in željam.

zdrava in hrustljava domača granola

Potrebovali boste:

  • 500 g kosmičev, ki so lahko ovseni, rženi, pšenični, pirini, riževi … Možnosti je veliko, lahko uporabite le eno vrsto kosmičev, lahko jih kombinirate;
  • Vaše najljubše oreščke: mandlje, lešnike, orehe, indijske oreščke, arašide, pistacije …;
  • Semena: po želji v mešanico dodajte lanena, bučna, sončnična, konopljina semena, sezam, mak …;
  • Suho sadje: uporabite rozine, suhe slive, marelice, brusnice, jagode, maline …;
  • Začimbe: k ostalim sestavinam v granoli se odlično podajo predvsem cimet, vanilija in kardamom;
  • Sladilo: izbirajte med zdravimi alternativami sladkorju, kot je med;
  • Maščobo: izbirajte med zdravimi alternativami, ki bodo služile kot vezivo med ostalimi sestavinami, npr. kokosovo maslo;
  • Čokolado: načeloma se čokoladi izognite, če ne gre brez, pa uporabite koščke temne čokolade z visokim deležem kakava. Koščke mešanici dodajte šele na koncu, po pečenju,
  • Ostalo: za večjo pestrost dodajte kokosov čips, grobo mleto kokosovo moko, prosene napihnjence in podobno.

Postopek priprave:

Najprej si pripravite vse želene sestavine in ogrejte pečico na 160 °C. Oreščke in večje kose suhega sadja narežite na manjše koščke. Če uporabljate lanena semena, je dobro, da jih zmeljete (lahko v kavnem mlinčku). Vse sestavine, razen čokolade in suhega sadja, stresite v večjo posodo. Čokolado in suho sadje dodajte šele, ko je granola že pečena.

Med in kokosovo maslo raztopite na nizki temperaturi, mešanico pa nato prelijte čez ostale suhe sestavine v posodi. Mešanice medu in masla mora biti dovolj, da se suhe sestavine zlepijo med seboj. Po potrebi lahko dodate nekaj vode. Pripravljene sestavine nato razporedite po pekaču, ki ga še prej obložite s peki papirjem, in pecite 20-25 minut. Če želite bolj hrustljavo in sprijeto granolo, sestavin med pečenjem ne mešajte.

Po pečenju granolo ohladite, nato po želji dodajte suho sadje in čokolado ter jo shranite v večji steklen kozarec ali posodo s pokrovom, ki bo preprečila, da bi se granola zmehčala.

Kombinirajte jo s svežim sadjem, grškim jogurtom ali mlekom in si napolnite zaloge energije za dan, ki je pred vami!

Brezplačen posvet

Sorodne vsebine

 


Skrij
Brezplačen posvet
Izpolnite spletni obrazec
in si zagotovite svoj termin za
Brezplačen posvet
Certifikat odličnosti

Ponosni smo, da je podjetje Linea Snella d.o.o. ponovno prejemnik certifikata Zlata bonitetna odličnost (Bisnode).

Po analizah za leto 2017 naše podjetje spada med 6,8% najboljših pravnih subjektov v Sloveniji in se uvršča v najvišji razred bonitetne odličnosti AAA. Med 163.642 registriranimi podjetji v Sloveniji bonitetno odličnost AAA dosega zgolj 6.944 podjetij.
Podjetje, ki izkazuje zlato boniteto odličnosti, predstavlja najbolj zanesljiv, kredibilen in nizko tvegan poslovni subjekt za sodelovanje z vsemi poslovnimi partnerji.

x Uspešno ste se prijavili na e-novice.

Hvala!

x Prijava je bila uspešno oddana.

Hvala!

Spletni piškotki

Spletna stran www.lineasnella.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb«DA« soglašate z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.

DA