Spoštovani! Trenutna epidemiološka slika in odlok vlade nam narekujeta začasno zaprtje centrov Linea Snella, ki delujejo znotraj rdečih regij Slovenije. V pomladnih mesecih smo skupaj že premagali prvi val epidemije, se vrnili v centre in uspešno nadoknadili rezultate. Verjamemo, da bo tokrat podobno. Situacijo bomo skrbno spremljali in vas o vseh spremembah sproti obveščali. Skrbite za svojo psihofizično kondicijo. Ostanite dobro!

Blog

Zdravi ingverjevi sončki

Pripeljite SONCE v svojo kuhinjo s tem okusnim receptom za INGVERJEVE SONČKE! Gotovo imate večino sestavin že doma, priprava pa vam bo vzela le dobre pol ure.

Z namakanjem živil do boljše prebave

Namakanje in kaljenje žit, oreščkov, stročnic in semen ima več prednosti. Ker ovoj zrn vsebuje prehranske zaviralce (fitate, polifenole in goitrogene), lahko z namakanjem njihovo vsebnost vsaj nekoliko nevtraliziramo in izboljšamo absorpcijo vitaminov in mineralov v črevesju. Obenem tako poskrbimo za lažjo prebavljivost živil, bistveno skrajšamo čas kuhanja in si z vnaprejšnjo pripravo lažje uredimo režim prehranjevanja. Majhen trik za boljšo prebavo.

Sladka in zdrava jesen s kakijem

Začenja se sezona enega najokusnejših in živobarvnih sadežev ‒ kakija. Brez greha ga uporabite v sladicah, saj je dober vir prehranskih vlaknin, vitaminov in mineralov, nujno potrebnih za zdravo telo. Pripravite kakijevo marmelado, zmrzlino, smoothie ali pa kaki uporabite v presni sladici po spodnjem receptu, ki ga rade delijo tudi Snelly terapevtke.

Ko nam prebava prekriža načrte

Na potovanjih, v obdobju povečanega stresa, ob uživanju zdravil ali ob spremembi načina prehranjevanja je neurejena prebava pogost problem skupaj z neprijetnimi simptomi zaprtja, kot sta napihnjenost in bolečina. Dokler se zaprtje pojavlja občasno in ne vztraja več kot tri dni, si lahko pomagate s spodnjimi nasveti, ob dolgotrajnih težavah in če jih spremljajo tudi drugi simptomi, pa priporočamo, da se posvetujete s svojim zdravnikom.

Vegetarijanstvo in veganstvo: na kaj morate še posebej paziti?

Zdrav način prehranjevanja je tisti, kjer s hrano telesu zagotovimo vso potrebno energijo in hranila. Če določenih hranil ne moremo zagotoviti zaradi izključevanja določenih živil, moramo za njihov zadosten vnos poskrbeti z drugimi živili. Čeprav se vegetarijanstvo in veganstvo pogosto povezujeta z zdravjem in manjšim tveganjem za nastanek nekaterih kroničnih bolezni, lahko zaradi prenizkega vnosa beljakovin, maščob ter vitaminov in mineralov predstavljata veliko tveganje za zdravje. Pred spremembo prehranjevanja se zato podrobno informirajte o posebnostih izbranega načina prehranjevanja in o živilih, s katerimi boste lahko ustrezno nadomeščali izgubljene vire hranil, v zdrav obrok pa vključite živila iz različnih skupin.

Kako pripraviti zdrav obrok za celotno družino?

Zmotno je mišljenje, da je priprava okusne in zdrave hrane prezahtevna in dolgotrajna. Domača priprava sicer traja nekoliko dlje, a z dobrim vnaprejšnjim načrtovanjem in organizacijo časa lahko pripravimo hitre, zdrave in polnovredne obroke za vso družino. Naj vam spodnji nasveti za pripravo družinskih obrokov to še olajšajo.

10 najboljših živil proti napihnjenosti

Ko uvajamo spremembe v način prehranjevanja, se lahko v začetku pojavijo prebavne težave in občutek nelagodja v trebuhu. Precej nadležna in neprijetna težava je napihnjenost, ki se običajno pojavi, ko naše telo v prebavilih ne more razgraditi vseh nastalih plinov. Trd in napihnjen trebuh pa ni le estetska težava, saj povečan obseg trebuha največkrat spremljajo bolečine v trebuhu, spahovanje, spuščanje vetrov ali kombinacija vsega naštetega. Ponavadi težave minejo v nekaj dneh brez večjih težav, pri hitrejšem reševanju napihnjenosti pa si lahko pomagate s spodnjimi živili.

Kaj in kdaj jesti poleti?


Poletje je idealen letni čas, da se posvetimo svojemu telesu in uvedemo zdrave spremembe v svoj vsakdanjik. Sadja in zelenjave je v obilju, tako da si lahko vsak dan pripravljamo zdravo kosilo in večerjo s svežimi sestavinami, daljši dnevi pa nam omogočajo, da več prostega časa namenimo gibanju. Po drugi strani nas visoke temperature prisilijo, da telesno aktivnost prestavimo na kasnejše ali zgodnejše ure, kar zahteva prilagoditev urnika prehranjevanja. Ta pa je za uspešno izgubo ali vzdrževanje idealne telesne teže ključen. S spodnjimi nasveti poskrbite za ustrezen prehranski režim tudi v vročih poletnih dneh.

Skrij
Brezplačen posvet
Izpolnite spletni obrazec
in si zagotovite svoj termin za
Brezplačen posvet
Certifikat odličnosti

Ponosni smo, da je podjetje Linea Snella d.o.o. ponovno prejemnik certifikata Zlata bonitetna odličnost (Bisnode).

Po analizah za leto 2017 naše podjetje spada med 6,8% najboljših pravnih subjektov v Sloveniji in se uvršča v najvišji razred bonitetne odličnosti AAA. Med 163.642 registriranimi podjetji v Sloveniji bonitetno odličnost AAA dosega zgolj 6.944 podjetij.
Podjetje, ki izkazuje zlato boniteto odličnosti, predstavlja najbolj zanesljiv, kredibilen in nizko tvegan poslovni subjekt za sodelovanje z vsemi poslovnimi partnerji.

x Uspešno ste se prijavili na e-novice.

Hvala!

x Prijava je bila uspešno oddana.

Hvala!

Spletni piškotki

Spletna stran www.lineasnella.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb«DA« soglašate z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.

DA