Blog

Kako pripraviti zdrav obrok za celotno družino?

Zmotno je mišljenje, da je priprava okusne in zdrave hrane prezahtevna in dolgotrajna. Domača priprava sicer traja nekoliko dlje, a z dobrim vnaprejšnjim načrtovanjem in organizacijo časa lahko pripravimo hitre, zdrave in polnovredne obroke za vso družino. Naj vam spodnji nasveti za pripravo družinskih obrokov to še olajšajo.

10 najboljših živil proti napihnjenosti

Ko uvajamo spremembe v način prehranjevanja, se lahko v začetku pojavijo prebavne težave in občutek nelagodja v trebuhu. Precej nadležna in neprijetna težava je napihnjenost, ki se običajno pojavi, ko naše telo v prebavilih ne more razgraditi vseh nastalih plinov. Trd in napihnjen trebuh pa ni le estetska težava, saj povečan obseg trebuha največkrat spremljajo bolečine v trebuhu, spahovanje, spuščanje vetrov ali kombinacija vsega naštetega. Ponavadi težave minejo v nekaj dneh brez večjih težav, pri hitrejšem reševanju napihnjenosti pa si lahko pomagate s spodnjimi živili.

Kaj in kdaj jesti poleti?


Poletje je idealen letni čas, da se posvetimo svojemu telesu in uvedemo zdrave spremembe v svoj vsakdanjik. Sadja in zelenjave je v obilju, tako da si lahko vsak dan pripravljamo zdravo kosilo in večerjo s svežimi sestavinami, daljši dnevi pa nam omogočajo, da več prostega časa namenimo gibanju. Po drugi strani nas visoke temperature prisilijo, da telesno aktivnost prestavimo na kasnejše ali zgodnejše ure, kar zahteva prilagoditev urnika prehranjevanja. Ta pa je za uspešno izgubo ali vzdrževanje idealne telesne teže ključen. S spodnjimi nasveti poskrbite za ustrezen prehranski režim tudi v vročih poletnih dneh.

Kako pojesti zdrav obrok tudi v službi ali na poti?

Poletje je čas, ko kar nekaj časa preživimo na poti ‒ v službo, na dopust ali izlet. Po navadi nimamo prav dosti časa, da bi se na pot ustrezno pripravili. Le na hitro pograbimo vse, kar potrebujemo: torbo, telefon, ključe, nekaj dodatnih oblačil, dežnik, sončna očala. Na hrano radi pozabimo, nanjo nas spomni šele lačen želodec, ki pa nas lahko hitro spelje nazaj na kriva pota.

Kuhan riž ali kuhan krompir: katera priloga je primernejša izbira?

Ogljikovim hidratom se pogosto dela krivico. V shujševalnih krogih so na slabem glasu, saj jih nekateri napačno povezujejo z negativnim vplivom na hujšanje. V resnici pa so obvezen del uravnotežene prehrane, saj telesu dajejo energijo za mentalne in fizične napore. Riž ali krompir sta poleg kruha in testenin eni najbolj priljubljenih prilog: kuhan krompir spada med najbolj nasitna živila na svetu, pomaga zmanjšati tek in tako prepreči prenajedanje, v dietni prehrani pa je cenjen tudi riž, saj je lahko prebavljiv, se hitro absorbira, dovaja energijo in dobro vpliva na črevesno floro. Oba sta primerna tudi za ljudi, občutljive na gluten.

Zdravi borovničevi muffini

V juliju kraljujejo gozdne borovnice. Morda vam prav te pomagajo odpraviti tistih zadnjih nekaj kilogramov, ki vas še ločijo do cilja. Vsebujejo namreč močne antioksidante in pomagajo pri izgorevanju maščob, zdravju, premagovanju utrujenosti, boljšemu vidu … Preverite naš recept za zdrave borovničeve muffine.

Rezultati so najboljši, ko se naučimo počivati

Vsaka oblika vadbe predstavlja napor oziroma stres za naše telo. Okrepljene mišice so posledica prilagajanja telesa na napor in uspešne regeneracije oziroma počitka med zaporednimi vadbami. V tem času se v telesu zgodijo procesi, ki so nujni za dober rezultat. Počitek je zato pomemben del vsake vadbe, ki pa ne pomeni nujno poležavanja (čeprav tudi s tem občasno ni nič narobe).

Zdrava pita z obilo češnjami in brez glutena

V tem času nas na vsakem ovinku vabijo lokalni prodajalci na domače češnje in če bi jih radi umešali v kakšno slastno zdravo sladico, bo spodnji recept kot nalašč za vas. Ste vedeli, da so češnje prava zakladnica vitaminov, mineralov, antioksidantov in folne kisline, ki nam dajejo energijo in izboljšajo našo presnovo? Poleg tega ima ena češnja samo 4 kalorije, pektin in vlaknine v češnjah pa prispevajo k občutku sitosti.

Zdrav bezgov sladoled

…s ščepcem belih cvetov. Takih, ki neverjetno dišijo, imajo veliko medenega cvetnega prahu in številne zdravilne lastnosti. Med drugim pomagajo pri zdravljenju vnetij, vročini, prehladih in tistih obolenjih, katerih stanje se hitro popravi z močnim potenjem. Govorimo seveda o bezgovih cvetovih, ki jih običajno ocvremo ali pa iz njih naredimo bezgov sirup, čaj in šabeso, tokrat pa z vami delimo še dva recepta za pripravo zdravega bezgovega sladoleda.

Kako postanemo telesno aktivni?

Ko se odločimo za spremembo življenjskega sloga, običajno kmalu ugotovimo, da bo ta vse prej kot enostavna. Največji izziv se je privaditi na nov način prehranjevanja in uvesti gibanje v vsakdanje življenje. Uspeh pa je odvisen tudi od tega, kako se spremembe lotimo. Pri hujšanju ni pomembno le, da z gibanjem pokurimo več kalorij, kot jih zaužijemo. Vsaka telesna dejavnost nam mora biti vsaj malo tudi v izziv in veselje. Naj vam spodnji nasveti olajšajo prve korake.

Skrij
Brezplačen posvet
Izpolnite spletni obrazec
in si zagotovite svoj termin za
Brezplačen posvet
Certifikat odličnosti

Ponosni smo, da je podjetje Linea Snella d.o.o. ponovno prejemnik certifikata Zlata bonitetna odličnost (Bisnode).

Po analizah za leto 2017 naše podjetje spada med 6,8% najboljših pravnih subjektov v Sloveniji in se uvršča v najvišji razred bonitetne odličnosti AAA. Med 163.642 registriranimi podjetji v Sloveniji bonitetno odličnost AAA dosega zgolj 6.944 podjetij.
Podjetje, ki izkazuje zlato boniteto odličnosti, predstavlja najbolj zanesljiv, kredibilen in nizko tvegan poslovni subjekt za sodelovanje z vsemi poslovnimi partnerji.

x Uspešno ste se prijavili na e-novice.

Hvala!

x Prijava je bila uspešno oddana.

Hvala!

Spletni piškotki

Spletna stran www.lineasnella.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb«DA« soglašate z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.

DA