Kakšne pa so vaše novoletne zaobljube?

Spet je leto naokrog. To je čas, ko se sprašujemo, katere od zastavljenih ciljev smo dosegli, in si hkrati postavljamo nove izzive za prihodnje leto. Vsako leto znova sami sebi obljubimo, da bomo dosegli to in ono … Statistični podatki pa kažejo, da se s prekomerno telesno težo bori kar 44  % svetovne populacije. Zato ni čudno, da med najbolj pogoste novoletne zaobljube zagotovo sodi tudi želja po izgubi odvečne telesne teže, po oblikovanju postave, po bolj zdravem življenjskem slogu in po dodatnih aktivnostih, katerih cilj je delo na sebi.

 Ste tudi vi med tistimi, ki želijo izgubiti nekaj kilogramov ali še več, morda celo doseči popolno postavo?

Ali je hujšanje sploh lahko zdravo?

Številni ljudje še vedno menijo, da nobena oblika hujšanja ni zdrava. To nikakor ne drži, res pa je, da mora sleherni posameznik izbrati sebi najbolj primerno obliko oziroma način uravnavanja telesne teže. Vedeti je treba, da hitra izguba kilogramov preprečuje, da se telesna tkiva ustrezno prilagodijo, kar pomeni, da postanejo ohlapna in raztegnjena. Rezultat seveda ni zdrav, niti estetski, še manj dolgotrajen.

Največ tistih, ki se lotijo hujšanja s pomočjo različnih diet, se prejkoslej sreča tudi z dejstvom, da se izgubljeni kilogrami hitro povrnejo, v povprečju prej kot v letu dni. Zakaj je temu tako?

Znanstveno dokazano je, da se med hujšanjem vse telesne funkcije prilagodijo novi telesni teži, le črevesna mikrobiota ostaja enaka. Dejstvo je, da se črevesna mikrobiota med ljudmi z normalno telesno težo in ljudmi s prekomerno telesno težo značilno razlikuje.

Mikrobiota vsakega posameznika se prične razvijati z rojstvom, pred tem smo namreč še popolnoma sterilni. Večino bakterij ljudje prejmemo že ob porodu, kasneje pa tudi iz okolja. Črevesna mikrobiota ali črevesna mikroflora, kot jo še poimenujemo, ima pomembno vlogo v človeškem telesu: skrbi za celoten imunski sistem našega telesa, za vzdrževanje zdrave črevesne homeostaze, tvori naravno obrambo pred patogenimi bakterijami ter pomaga pri presnovi težko prebavljivih živil.

Dokazano je, da je ravno spremenjena mikrobiota, ki je pri osebah s prekomerno telesno težo prilagojena previsoki teži, hkrati tudi krivec za ponovno pridobivanje teže po koncu shujševalnih diet.

Zdravo hujšanje in črevesna mikroflora

Človeški možgani kot temeljni organ človeškega telesa so povezani z drugim najbolj oživčenim sistemom telesa – s črevesjem. Oba organa sta med seboj stalno in neposredno povezana. Med njima namreč teče stalna dvosmerna povezava: mikrobiota–črevesje–možgani, bistven vpliv na to povezavo pa ima pravilna prehrana.

Kadar hujšamo na način, da svojemu telesu odrekamo določena hranila ali bistveno zmanjšamo vnos hrane, porušimo ravnovesje v črevesju. Za normalno delovanje črevesja se zato nikoli ne smemo posluževati diet z ekstremnim omejevanjem vnosa hrane (stradanjem) ali diet, ki bistveno omejijo vnos katerega od ključnih makrohranil. Zdrava in varna izguba kilogramov mora vselej potekati nadzorovano in postopoma. Za zdrave in dolgotrajne rezultate je prvi in glavni pogoj uravnotežena in predvsem raznolika prehrana.

Za dolgotrajne rezultate je glavni pogoj uravnotežena in raznolika prehrana.

V dnevno prehrano je treba vključiti veliko zelenjave, sadja in polnozrnatih žit. Samo tako bo telo dobilo zadostno količino različnih, nujno potrebnih vitaminov in mineralov, s katerimi je neposredno pogojeno splošno dobro počutje in zdravje. Drugi pogoj je uživanje več manjših obrokov dnevno. Treba je omejiti vnos mastne in sladke hrane, ki imata visoke kalorične vrednosti in sta skopi s hranili, ki telesu zagotavljajo dolgotrajen vir energije. Pri zdravem hujšanju je najbolj pomembna izbira čim bolj naravnih in nepredelanih živil, ki jih ni mogoče enakovredno nadomestiti z raznimi prehranskimi dopolnili.

Zdravo hujšanje je matematična formula

Vsem je jasno, da je med hujšanjem treba porabiti več kalorij, kot jih zaužijete. Tega projekta pa se lahko lotite na več načinov: s spremembo prehrane oziroma z dieto in s povečano telesno aktivnostjo. Optimalna izbira je individualna izbira kombinacije različnih načinov tako, da ne škodi dolgoročno vašemu telesu in počutju. S pravilno kombinacijo spremenjene prehrane in vadbe boste zagotovo dosegli želene rezultate, telesno težo pa boste zlahka tudi vzdrževali. Raziskave pravijo, da bi morali pri hujšanju 80 % energije nameniti zdravi prehrani, 20 % pa povečani telesni aktivnosti.

S pravilno kombinacijo zdrave prehrane in vadbe boste zagotovo dosegli želene rezultate.

Zdravo hujšanje pod nadzorom strokovnjakov

Individualno prilagojeni programi in pomoč izkušenih strokovnjakov vam omogočajo varno, zdravo, prijetno in neobremenjeno preoblikovanje telesa tako, da boste pridobili tudi na samopodobi. Zadovoljstvo z rezultati bo vaša dodatna motivacija, zato boste pridobljeno postavo tudi obdržali.

Vabljeni, da nas obiščete v enem od centrov Linea Snella, kjer se vam bomo poglobljeno posvetili in vam pomagali izpolniti vaše novoletne zaobljube!

Brezplačen posvet

Sorodne vsebine

 


Skrij
Brezplačen posvet
Izpolnite spletni obrazec
in si zagotovite svoj termin za
Brezplačen posvet
Certifikat odličnosti

Ponosni smo, da je podjetje Linea Snella d.o.o. ponovno prejemnik certifikata Zlata bonitetna odličnost (Bisnode).

Po analizah za leto 2017 naše podjetje spada med 6,8% najboljših pravnih subjektov v Sloveniji in se uvršča v najvišji razred bonitetne odličnosti AAA. Med 163.642 registriranimi podjetji v Sloveniji bonitetno odličnost AAA dosega zgolj 6.944 podjetij.
Podjetje, ki izkazuje zlato boniteto odličnosti, predstavlja najbolj zanesljiv, kredibilen in nizko tvegan poslovni subjekt za sodelovanje z vsemi poslovnimi partnerji.

x Uspešno ste se prijavili na e-novice.

Hvala!

x Prijava je bila uspešno oddana.

Hvala!

Spletni piškotki

Spletna stran www.lineasnella.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb«DA« soglašate z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.

DA